Reklamace a stížnosti

V případě, že jste se u nás setkali s čímkoliv, co nebylo podle vašich představ, něco co se vám nelíbilo, napište nám. Nebo máte jenom podnět, jak cokoliv dělat lépe? Budeme velmi rádi, když nám to napíšete.

Všechny vaše podněty, stížnosti a reklamace jsou přímo předávány vedení společnosti.

 

Reklamaci můžete zaslat emailem na adresu reklamace@acema.cz nebo poštou na naši adresu:
ACEMA Credit Czech a.s.
Reklamační oddělení
U Libeňského pivovaru 63/2
180 00 Praha 8

Písemnou reklamaci zaevidujeme a odpovíme vám písemně poštou v zákonem stanovené lhůtě, a to nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace.

Pro urychlení vyřízení prosím nezapomeňte uvést číslo smlouvy/rodné číslo a kontakt na vás.

Více informací v reklamačním řádu společnosti, který je dostuný zde.

 

Děkujeme, že nám pomáháte být lepší.